poniedziałek, 2 września 2013

Wprowadzenie ...

"- Słucham? - uniosła brwi z niedowierzeniem.

- Nie wiesz, kim jestem? - splunąłem. Mam już jej dosyć.

Oczywiście może być ładna, ale ta laska nie wygląda, jakby była na luzie. Ona ma jakiś elegancki styl, czyli coś, czego nienawidzę w dziewczynie. 

- Tak .. Wiem, kim jesteś. - mruknęła, unikając kontaktu wzrokowego. - Mój wujek jest um.. Twoim menedżerem?

- Poczekaj, jesteś bratanicą Scooter'a? - patrzyłem na nią z niedowierzeniem."


Hope Braun została skrzywdzona przez los. Straciła matkę, więc została przeniesiona do Los Angeles, gdzie mieszka ze swoim wujem. Zaczyna żyć pełnią życia, wkrótce poznaje Justina Biebera. Zaczyna zdawać sobie sprawę, że bycie w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze, może mieć poważne konsekwencje...

9 komentarzy:

  1. Wydaje się być ciekawe. / @damn_darling

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawe :) Możesz mnie informować o rozdziałach? @mak3mesmil3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być bardzo ciekawe! ♥
    Możesz informować mnie o kolejnych rozdziałach? :)
    @Gomestin

    OdpowiedzUsuń
  4. AAA czekam na pierwszy rozdział !! :3

    informuj mnie @DameDangerx

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się super!!! pamiętaj żeby badal mnie informować kochana xx kocham cie! <3 @ohhsbiebs

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie ;) Mogłabyś mnie informować o rozdziałach ? c: @Swag_On_Riri

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhm, zapowiada się ciekawie :) Informuj mnie o nowych rozdziałach - @horankyoff <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam sobie ten rozdział na historii hihi i świetnie się zapowiada!
    Czekam na kolejny rozdział x.
    @Gomestin

    OdpowiedzUsuń